· “Dünya Bedeni”nde yüksek frekanslı dalgalar(Pozitif dalgalar) yayan alanlar{”Cemâl ve Celâl nurları”-Kudüs, Medine ve Mekke’deki alanlar}
· HZ.RASÛLULLAH'IN MADDE BOYUTUNDA MEKKE-KUDÜS ARASI SEYAHATİ(“İsrâ”-Tayyi mekân-Mekke`den, Mescid-i Aksâ`ya, yani Kudüs`e bir anda gidişi)
· Mekke`den Kudüs`e gidişi gerçekleştiren araç->”Burak”
· Hz.Rasûlullah’ın KUDÜS'TE BÜTÜN RASÛLLERİN RUHÂNİYETLERİYLE BULUŞMASI VE ONLARA NAMAZ(Salât) KILDIRMASI (Hz.Rasûlullah'a has Zâti istidad->Zâta yönelik mirâc, Hz.Rasûlullah’a hastır)
· “MESCİD-İ AKSA”-“BEYT-ÜL MAKDİS” (Kudüs`teki Kutsal Câmi)
· “Mescid-i Aksa”nın Rasûlullah’ın karşısında görünür hâle gelişi(Rasûlullah’ın Cenâb-ı Hak’kın o anda perdeyi kaldırmasıyla sanki karşısındaymış gibi Mescid-i Aksâ`yı görmeğe başlaması)
· KIBLE'NİN "MESCİD-İ AKSA"DAN "KÂBE"YE ÇEVRİLMESİ{KÂBE=ZÂT->"Allah ismiyle işaret edilen”i açıklayan ve dahi arınmamışların giremeyeceği “Beytullah-VarlığınIN hakikati-Esma mertebesi-İnsanların imanının ayakta kalması ve devam etmesi için yöneldiği Hakikati-Rasûlün üzerinde olduğu/yöneldiği tek mutlak enerji(Kâbe)-Rasûlün (Razı olduğu) “Kalb”indeki! (Varlığındaki Hakikat!)-Kendilerine Kitap verilenlerin Rablerinden bir Hak-(Din 'in direği olan) Namazın tamam olması şartlarından bir tanesi}
· ALLAH’A YÖNELİŞİN GETİRİSİ->"Mi'râc"(Rabbine yönelmek, dışa değil; her birimin kendi özünde-hakikatinde ve tüm özlerde mevcud olan Allah'a yönelmektir)
· KUDÜS'TEN GÖKLERE YÜKSELMEK{“Mi’râc”ın ikinci bölümü-Dalga(wave) boyut olan berzâh âlemini gezme-Cennet ve cehennem boyutlarını seyir-Cebrâil’in eşliği ile yedi kat semâdaki o semâ varlıklarını; o semâların yaşamlarını, bu arada cennettekilerin yaşamlarını, cehennemdekilerin yaşamlarını seyretmesi}
· Kendisine yöneldiğin kıbleyi, Rasûle tâbi olanlarla, ondan yüz çevirip geri dönenleri ayırt etmek için değiştirdik. Allah'ın hidâyet ettiklerinin dışındakilere bu olay çok ağır gelecektir.(Bakara/143)
|